marți, 7 octombrie 2008

Ciocu' mic

Nebanuite sunt caile afacerilor. Iar reclama e sufletul comertului.
Iata cum isi face reclama cu nonsalanta Anca Constantinescu:

http://www.cdep.ro/pls/parlam
/structura.mp?idm=247&cam=2&leg=2004

Aceasta este pagina doamnei deputat PDL., gazduita, atentie, de pagina oficiala a Camerei Deputatilor. Langa adresa de mail de la Camera Deputatilor (stanga, sectiunea Contact), ne sare in ochi adresa proconsul@proconsul.ro. La sectiunea Legaturi : www.proconsul.ro

Sa accesam... Sa aiba oare doamna deputat nostalgii latine? (PROCÓNSUL, proconsuli, s.m. Magistrat roman care, după încheierea consulatului, era însărcinat cu guvernarea unei provincii. – Din lat., fr. proconsul. ) Greu de crezut.... Nuuu, Proconsul este firma Ancai Constantinescu! Firma careia i se face reclama pe pagina oficiala a Camerei Deputatilor.

(daca nu credeti, luati de cititi aici: http://www.click.ro/Politica/
deputata-ciocu-mic-l-a-finantat-pe-bodo)

Nu indraznim sa intrebam daca aparitia adresei firmei pe site-ul Camerei are iz de reclama. Ni se va raspunde "Ciocu' mic!"




Vrem o politica decenta!

5 comentarii:

Anonim spunea...

o initiativa foarte buna sper a aveti rezultate bune

Anonim spunea...

interesanta stire oricum se practica asa ceva e la moda

Anonim spunea...

e un inceput bun am vazut ca ati strans peste 200 de semnaturi.am semnat si eu.o sa vreau sa ma inscriu si eu in acel grup poate pot fi de folos.

tineri pentru o politica decenta spunea...

sorin, asteptam un mail de la tine la ungrupdetineri at gmail dot com

loredana spunea...

Am semnat petitia voastra in ideea ca nu ar trebui sa judecam oamenii dupa ce fac ci dupa ce fac pt noi.As vrea sa stiu mai multe despre voi daca se poate .Puteti lasa raspuns pe blogul meu :http://lorybia.blogspot.com